poniedziałek, 28 września 2020

Męski exploding box dla Emeryta

  Cześć wszystkim,

Przyznam Wam się, że prezenty dla mężczyzn były dla mnie nie lada wyzwaniem. Nie mogłam znaleźć dla siebie właściwych dekoracji, które wystarczająco dla mnie będą uzupełniały kompozycje. Teraz problem przestał istnieć, ponieważ z pomocą przychodzi Tekturkowo i wiele wspaniałych elementów oraz kształtów. Żadne hobby nie jest straszne dla naszej kochanej Ani. Sami zobaczcie na zdjęciach.


Dla osoby kochającej jednocześnie wędkarstwo, jazdę terenową i majsterkowanie znalazłam idealne tekturki, które swoim rozmiarem pozwoliły zamknąć się w boxie oraz dostać dodatkowe ozdoby. Delikatnie je tylko przytuszowałam. Tekturki swoim naturalnym kolorem ładnie współgrają z koncepcją pracy oraz delikatnymi kwiatami m.in. z Craft O`Clock i papierami Scrap And Me.







Zachęcam do przejrzenia sklepowych pólek, bo tego typu skarbów jest tam bardzo dużo, a ich ilość nieustannie rośnie. Zgłaszajcie swoje prace w wyzwaniach, co miesiąc mamy nowe i koniecznie zaglądajcie na naszą grupę na Facebook - Tekturkowo inspiracje.
Pozdrawiam.
Jeszcze tylko produkty których użyłam:

   
    
  
  
 

1 komentarz:

  1. Wow, ale to świetnie wyszło! Dopracowane w każdym szczególe!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)