piątek, 26 czerwca 2020

Błękitna kartka sztalugowa dla Tekturkowo

 Witajcie kochani,
znów przychodzę do Was z propozycją ślubną, ale tym razem w formie kartki sztalugowej. Kartka zachowana jest w pastelowym odcieniu niebieskiego z dodatkiem dużej ilości tekturek. Tym razem użyłam tekturki przedstawiającej parę młodą, która jest tu głównym elementem.

Tłem dla pary młodej, która u mnie zyskała biały kolor przez naniesienie pudru do embossingu jest również poembossowana delikatna ramka.




Tańczącym w okół pary młodej motylkom towarzyszą małe serduszka, które są tu idealnym podkreśleniem charakteru kartki i uczucia nie tylko tych motylków.


Kartkę wzbogaciłam o kompozycję kwiatów, liści i tekturek, które dla mnie są nieodłącznym elementem. Nadają kompozycji przestrzeni i wzbogacają całość. W środek kartki jako stoper użyłam grawerowanej tabliczki.


Tak oto powstała kartka, która niebawem zawędruje wraz z życzeniami to szczęśliwych nowożeńców. Myślę, że nawet wkomponuje się w dekoracje weselne. 
Pozdrawiam

Zajrzyjcie do sklepu po te cuda:
  
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)