wtorek, 11 lutego 2020

Kwiatowe opakowanie na podziekowanie

Witajcie kochani
Dziś mam dla Was pomysł na spakowanie upominku w wyjątkowy i niepowtarzalny sposób. Wystarczy trochę wyobraźni i kwiatów.
Opakowanie ptasiego mleczka zawinęłam w szary papier, a następnie a wierzchu ułożyłam kompozycje z papierów Scrap Boy`s, tekturek Twoja Tekturka i kwiatów, które licznie zaopatrzyły sklepikowe półki.
Dodatkowo w tle delikatnie wyłania się maska Agaterii oraz sucha farba.
Moje pudełeczko jest podziękowaniem dla Pani Promotor za wszelką pomoc, ale może zrobicie takie na Walentynki? J Czekam na Wasze pomysły.






W pracy użyłam:

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)