czwartek, 22 lutego 2018

Karteczka z różą i motylami.

Cześć kochani.
Kto powiedział że zimą nie może być kwiatów?
U mnie foamiranowa róża w połączeniu z motylami ze wspaniałej kolekcji Magicznej kartki. Zakochałam się w tej kolekcji i czekałam na właściwą okazję na wykorzystanie jej. Doczekałam się. 


A oto róża z bliska. Robiłam sama korzystając swojego czasu z kursu Olgi Bielskiej.


I te spaniałe motyle. Czy ta kolekcja papierów nie jest wspaniała/ nie trzeba było już nic poza nią :)


 A jaka to była okazja? Karteczka była robiona miesiąc temu na urodziny mojej przyjaciółki. Stąd też swoje miejsce znalazła tekturka I Kropki.

Przy okazji zapraszam wszystkich lubiących domowe pyszne jedzenie  na nowego bloga mojej przyjaciółki : http://marcik-dek.blogspot.com/


Mam nadzieję że Wam się spodoba, a jak nie to piszcie mi co jest nie tak :)
Ściskam mocno.
Dżastii.

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)