środa, 8 lipca 2015

Dostałam od ScraPiny :)

Witam,
chciałam się Wam dziś pochwalić co dostałam od scraPiny.


Z jakiej okazji?
Brałam udział z Candy ogłoszonym przez scraPinę. Napisałam taki komentarz:

Cukierasy wspaniałe, 

niemal doskonałe, 
w kolejce po nie staje, 
niech los mi szczęście daje. 
Kwiaty wiosną pachną, 
niech pracę mą natchną. 
Przepiśnik zachwyca,
pomysłami nasyca. 
Torbę nosić będę, 
kiedy ją zdobędę.:) 
ScraPinie zaś gratuluję, 
pięknych liczb winszuję, 
życzę prac coraz lepszych, 
sukcesów wciąż większych, 
wytrwałości w swej pracy, 
jak prawdziwi kozacy, :) 
umiejętność tej postaci, 
niech nasze kartki bogaci.
Paulinę obserwować będę,
masę inspiracji zdobędę :)
Banerek już wstawiam,
swoją stronę przedstawiam:
http://udzastii.blogspot.com/

Został on wylosowany i w ramach nagrody dostałam takie wspaniałości jak widzicie na zdjęciach. Magnesiki zrobione przez scraPinę robią furorę zdobiąc lodówkę, ale za nic ich nie oddam :P
Dziękuję Ci kochana za te wspaniałości :)
Zdjęcia magnesów są kiepskie, ponieważ robiłam je wczoraj wieczorkiem telefonem, ale TUTAJ są w oryginale ;)
Myślę że niedługo wykorzystam część tekturek, bo się nie powstrzymam :)
Do zobaczenia ;)
Dżastii.

3 komentarze:

  1. moje gratulacje wierszyk swietny a magnesiki fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję slicznych przydasi, a wierszyk świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierszyk super, nagrona wpełni zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)