środa, 30 kwietnia 2014

Boże Narodzenie 2013 - karczochy

Z duuuużym opóźnieniem:
Najwyższa pora uzupełnić moją stronkę o zdjęcia karczochów zrobionych na tegoroczne święta.
Po raz kolejny dziękuję Ci Martyna za pomoc i wsparcie. Za to że dałaś się ciągać po sklepach mino kiepskiej na to pogody i że targałaś za mnie zakupy bombkowe, nie wspominając o cięciu tasiemek :d Bez Ciebie by się nie udało.
Dziękuję również wszystkim, którzy tak licznie zamawiali u mnie bombki. Jest mi niezmiernie miło że moje prace tak się Wam podobają, że stanowią świąteczne upominki:)  Polecam się na przyszłość.:)
Oto kilka prac:







Te zdjęcia robione oczywiście przez Tinę, za co bardzo dziękuję.
Ciąg dalszy to już foty robione na szybko aparatem.






















Ten wianuszek robiony był dla rodziców :)

Cały czas mi się wydaje że to nie wszystko co udało mi się zdziałać przed świętami ale więcej zdjęć nie mogę znaleźć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)