środa, 28 sierpnia 2013

Doniczka na Gardenię.

Tym razem świeżo zrobiona doniczka na gardenię.
Niestety zepsułam ją, ponieważ będąc w Empiku pokusiłam się na kupno tańszego lakieru do Decoupage i ...... oczywiście odparzyło to bałą farbę akrylową. Zaczęła odstawać w miejscach spękań oraz zsuwać się z czarnego podkładu. Powstały straszne ślady ;/ Lakier był firmy "ARTISTE". Z tej firmy wielokrotnie kupowałam farby akrylowi i byłu dobre, ale lakier i preparat do spękań to jedna wielka porażka. OSTRZEGAM przed zakupem. LEpiej zainwestować w to droższe.

Mimo to mam nadzieję że doniczka nie wyszła źle.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)