niedziela, 30 czerwca 2019

Trochę mrocznie. TAG z aniołem.

Cześć,
dziś przychodzę do Was z pracą, trochę mroczną ale nie do końca. Zrobiłam TAG na wyzwanie SnipArt tak jak mi twórcza dusza  podpowiadała. Mam nadzieję ze Wam się spodoba.




 W pracy użyłam wielu świeżo nabytych tekturek SnipArt, ale także troszkę starszych czekających na swój dzień.Sama baza (TAG) również jest produkcji SnipArt.
Wyzwanie znajdziecie klikając w banerek. Czas tylko do dziś więc zachęcam do udziału.

Pozdrawiam.
Dżastii.

5 komentarzy:

  1. such beautifully made. Love it ! Thank you for joining Snip Art June challenge

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SNip Art!

    OdpowiedzUsuń
  3. love your using of combo color... love your project...thanks for playing with us at snipart challenge

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna praca. Nieco mroczna, magiczna, bardzo tajemnicza. Totalnie mi się podoba, fantazyjna... cuuudo. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)