poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Mini layout – kolekcja MOM`S GARDEN.

Cześć kochani, 
dziś mam dla Was propozycję na layout w nieco mniejszym rozmiarze z cudownymi kwiatami naszej ciepłej kolekcji MOM`S GARDEN.

Cała praca została wykonana tylko i wyłącznie z małego bloczka papierów z kolekcji, w którym znajdziecie całe mnóstwo dodatków, kwiatów, ramek i napisy. Jedynie serwetki są z dodatków do wycinania Marzenia o poranku,ponieważ zależało mi żeby ich kolor pasował do zdjęcia 🙂 Kompozycję podniosłam na taśmach 3D, dodałam tylko stempelek, maskę i trochę czarnego gesso. Fotografię zamknęłam w tekturkowej ramce od Anemone, które możecie kupić na stronie scrapek.pl.




WYKORZYSTANE PRODUKTY:

KOLEKCJA:

-Kolekcja MOM`S GARDEN – mały zestaw papierów

-Kolekcja MARZENIA O PORANKU – dodatki do wycinania

KLEJENIE:

taśma 3D – 2mm


Jeżeli nie czujecie się dobrze w LO, bądź boicie się formatu 30×30, a chcecie spróbować, to ten mniejszy format jest naprawdę fajny do pracy. Spróbujcie koniecznie i pokażcie nam co zrobiliście z uroczej kolekcji Mom`s garden.  Pozdrawiam.

Zapraszam na sklepowego bloga: http://www.craft-o-clock-blog.pl/, gdzie znajdziecie więcej inspiracji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)