sobota, 15 sierpnia 2015

Przypominam o Candy

Witajcie moi kochani! :)
Cieszę się że mnie odwiedzacie i zostawiacie po sobie przemiłe komentarze :) Są bardzo motywujące. Dlatego jutro pokażę Wam mój nowy twór, który dziś jeszcze kończę, a dziś chcę Wam jedynie przypomnieć, że jutro jest ostatni dzień zapisów na moje candy:
Zapisało się już 28 osób, i nawet nie spodziewałam się  takiego zainteresowania. Dlatego postanowiłam obdarować drobiazgami 2 osóbki :) A chciałoby się wszystkie :)
Główną paczuszkę widzicie na zdjęciach, natomiast kolejną nagrodę dopiero skompletuje. Jak mówiłam, do każdej będzie dodatek spod moich rączek :)
Zapraszam więc póki jeszcze czas :)
Buziaki.
Dżastii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)