czwartek, 6 sierpnia 2015

Karteczka z Bolkiem i Lolkiem.

Witam.
Dziś pokażę Wam karteczkę przygotowana na zabawę w Misiowym Zakątku.
W tym miesiącu tematem przewodnim była znana wszystkim bajka Bolek i Lolek.
Tytułowe postacie miały mnóstwo przygód i myślę że karteczka tematycznie została dopasowana.
Bolek i Lolek zostali narysowanie przeze mnie, ale oczywiście wzorowałam się już narysowanymi przez twórcę ;) Pokolorowałam ich kredkami.
Dodatkowo umieściłam też odręczny napis.
A to karteczka od Małgorzaty Kozłowskiej, czyż nie śliczna? :) Dziękuję Ci kochana za piękną karteczkę.
Jeżeli chcecie obejrzeć pozostałe prace to zapraszam TUTAJ. Zachęcam do wzięcia udziału w zabawie. W kolejnym miesiącu ma być Pszczółka Maja :)
Swoją natomiast zgłaszam także na kredkowe wyzwanie w Szufladzie
Pozdrawiam.
Dżastii.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne karteczki :) Bolek i Lolek to świetne bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka! To bohaterowie naszego dzieciństwa :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)