wtorek, 6 maja 2014

Mini zajączki szydełkowe i podziękowania

Już na samym początku tego posta chciałam serdecznie podziękować Apak z forum Maranciaków za udostępnienie mi swoich materiałów i wzorów. Bez Ciebie bym tego nie wymyśliła. Dzięki Tobie dzieci miały świetną zabawę.
Najmłodszy obdarowany dostał zielonego zajączka a skoro zielony to nazwał go żabą. Mimo to bardzo mu się podobał mini prezencik. Nie mam wprawy w kokardkach ale może z drugiej strony to też trochę brak czasu :)
Apak dziękuję, jesteś cudowna :*
A oto kilka z zajączków zrobionych z wzoru Apak. Niestety nie wszystkie udało się sfotografować, bo robiłam na ostatnią chwilę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)