czwartek, 8 maja 2014

Kolorowo-czarna serweta.

Kiedyś zupełnie przypadkiem znalazłam cudownie kolorowy kordonek MAXI w niewielkiej pasmanterii. Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia i oczywiście musiałam go zakupić :) Z tej miłości powstała ta serwetka (wzór z gazetki robótkowej):
Niestety nie mogę już znaleźć takiego melanżu MAXI i mino że wielokrotnie później zaglądałam do tej pasmanterii, to nawet Pani mówi że stara się, szuka i nie ma :( Żałuję że wtedy nie kupiłam go więcej, ale cóż... Czasu nie cofnę, a serweta zostanie. :)
Wam tez podobają się te kolorki? :)
Zdjęcia oczywiście robione przez Tinę- dziękuje Ci :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)