piątek, 9 maja 2014

Bieżnikowo kolorowo... :)

Wielokrotnie na różnych portalach internetowych widziałam fantastyczny obrus zrobiony z elementów. Bardzo długo zastanawiałam się co z niego wymyślić i czy pokusić się na obrus czy może coś innego, ale zrobionego właśnie z tych elementów. W końcu wpadłam na pewien pomysł i jak to ja, od razu go zrealizowałam. :)
Tak wyglądał obrus który mi się podobał:
Zdjęcie zaczerpnięte ze strony: http://wzoryszydelkowe.blogspot.com/

Wzór nie jest trudny, ale połączony stanowi bardzo ładny efekt. Wzór udostępniła Izabela Urbańska na swoim blogu. Bardzo Ci  dziękuję Izo, bo dzięki Tobie miałam możliwość zrobienia tej pracy. 
Jeśli ktoś jest chętny to odsyłam do wzoru na blog Izy: WZÓR

A oto moja praca przed krochmaleniem i rozkładaniem :)


Bieżniczek był przeznaczony na blat dzielący pokój od aneksu kuchennego i miał ożywić trochę pomieszczenie. Stąd kolorki.
W tej chwili mój mały bieżnik suszy się po krochmaleniu wraz z najnowszą serwetką. Mam nadzieję że jutro rano będę mogła pokazać już gotowe :)

2 komentarze:

  1. Ale super! Piękny wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Strasznie się bałam jak to połączenie kolorów będzie postrzegane :)

      Usuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)