piątek, 24 stycznia 2020

Mediowy layout w starym stylu

Witajcie kochani,
dziś mediowa praca nabazie HDf ze zdjęciem z internetu.
Musimy pamiętać, że pojawiające się w tym okresie uczucia mogą mieć wiele odsłon. Bazy z Artistiko i farby z Fabrika Decoru pomogły mi stworzyć taka kompozycję. Oczywiście użyłam też nowych papierów Craft O`Clock.








Mam nadzieję że będzie to dla Was twórczy weekend. Pozdrawiam.
Pracę zgłaszam na wyzwanie Zielone koty: http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2020/01/wyzwanie-w-starym-stylu.html

3 komentarze:

  1. Ale przepiękna praca.jestem nią zachwycona 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przepiękna praca.jestem nią zachwycona 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    And making money online using it is as easy as 1..2..3!

    This is how it works...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate system grow your list and sell your affiliate products all for you!

    Do you want to start making money?

    Click here to make money with the system

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)