czwartek, 16 stycznia 2020

Księżyc strukturalny.

Witam Was serdecznie,
czy Wy też tak macie że czasami coś Wam się przyśni w nocy, jakiś element który trzeba wykorzystać lub forma? Ja tak. To ten przypadek. Wyśniłam sobie bardzo nieregularną strukturę księżyca i musiałam ja zrobić :)
Baza jest wycięta przeze mnie z grubej tektury i pokryta gesso.
Media pochodzą ze Sklepiku Gosi (Fabrika Decoru) oraz 13arts


Dodatkowo dodałam chlapania moja ulubiona farba Primy Sparks, który możecie dostać w Scrapbooking shop - TUTAJ


Księżyc zgłaszam na wyzwanie Scrapbooking Shop https://blog.scrapbookingshop.pl/wyzwanie-2-zimowy-moodboard/#more-2913
Pozdrawiam serdecznie. 
Dżastii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)