niedziela, 3 kwietnia 2016

Urodzinowo kolorowo I KROPKOWO.

Witajcie.
Dziś szybciutko pokażę karteczkę zrobioną specjalnie na 3 urodziny sklepu I Kropka.
Motywacją było super rozdanie połączone z blog hop ogłoszone na blogu jubilata, szczegóły TUTAJ.
A tu moja praca:
 Kwiaty znajdziecie w Rapakivi
 Tekturki oczywiście I Kropka (wszystkie)

 Użyłam też kilku mgiełek. Wybaczcie mi jakość zdjęć, ale starałyśmy się z Tiną zrobić co tylko możliwe o tej porze :) Tina dziękuję za pomoc.
Razem z tym postem i karteczką życzę I Kropce wielu kolejnych lat pełnych sukcesów i równie wspaniałych pomysłów inspirujących nas wszystkich do działania. Życzę zdrówka dla maleństwa, które niebawem zasili IKropkowe szeregi oraz szybkiego i bezproblemowego powrotu do nas:) Będę tęsknić :*
Jeszcze urodzinowy banerek
Pozdrawiam. Do zobaczenia!
Dżastii.

8 komentarzy:

  1. No No! Następna piękna ikropkową karteczka! Mega!!! Dzieki!!! Wysylka pocztą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglada...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana pięknie! Karteczka jest cudowna!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka;-) bardzo kolorowa i wiosenna;-) pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję pięknie za życzenia! Karteczka wczoraj dotarła! Jest mi niesamowicie miło!Już stanęła na półeczce wśród innych urodzinowych kartek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)