poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Niebiesko-szary blejtram.

Witam Kochani.
Nawet nie wiedziałam z iloma pracami Wam zalegam. Zrobiłam a nie pokazałam... I znów nadrabiam zaległości dzięki Tinie, która dzielnie ogarnia mi zdjęcia. DZIĘKUJĘ:)
A teraz pokażę trochę mediowy blejtram wykonany dla mojej dobrej koleżanki z okazji jej urodzin :) Był to dodatek do prezentu. Zdjęcia na początku robiłam z jedną ze swoich fotografii rodzinnych :) Na zdjęciu ja z rodzeństwem.
Kolorystyka dobrana pod świeżo malowane ściany :)
Maska, warstwy i tekturki, pół perełki...
trochę kwiatów, sznurków...
i więcej kwiatów :)
Znalazł swoje miejsce tez kawałek tiulu :)
A w oryginale podarowałam już bez mojego zdjęcia :)
Nie mogłam złapać odpowiedniej ostrości wiec próbowałam nagrać dla Was filmik, marnie mi to wyszło...
Na dziś to tyle. Gorąco Was pozdrawiam i do zobaczenia! :)
Dżastii.

5 komentarzy:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)