wtorek, 2 grudnia 2014

Obiecałam coś nowego :)

Witam serdecznie.
Wiem, że miałam przerwę w publikowaniu, ale już nadrabiam.
Obiecałam, że to nie będzie koniec świątecznych nowości u mnie i proszę.. o to kolejne:
Kieliszki powstały w technice decoupage i planowo mają stanowić dekorację świąteczną. Są dwa i każdy z nich robiony trochę innym sposobem, inaczej zrobiona dekoracja nóżki kieliszka. 
Wiem, że widziałyście już takie i ładniejsze twory, ale u mnie stanowią nowość w Świątecznych dekoracjach.
 Jeden z nich dostał nawet udekorowane wnętrze. Oczywiście widoczna poniżej dekoracja jest pod szkłem :)
 A teraz kilka zdjęć po ciemku :) taki kieliszek może być idealnym świecznikiem :) To zacznę od świecznika z gilami:

 A tutaj sikoreczki. Na tym po zaświeceniu świeczki mniej jest widoczny śnieg, ale to dlatego że jest na drobniejszych elementach :)

 
Chyba na zdjęciach jest to mało widoczne, ale stopka kieliszka z gilami dodatkowo udekorowana jest delikatnym brokatem.

Taki śliczny efekt na zdjęciach uzyskała oczywiście Tina. Dziękuję :)

Może to będzie mało grzeczne, ale ja jestem z nich dumna. Jako twórca wielu rzeczy mogę śmiało powiedzieć, że nie ze wszystkimi osiągałam zamierzony efekt a jedynie przybliżony. Te kieliszki wyglądają tak jak je zaplanowałam.
A co Wy o nich myślicie?

3 komentarze:

  1. Piękne są,a ja zakochałam się;) w tych ptaszynach:))) Tak magicznie wygląda po zaświeceniu tee lighta...
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy tylko je zobaczyłam od razu pomyślałam o wstawieniu świeczki do nich, czytam dalej - jest świeczka :-)

    Oczywiście, że możesz być z nich dumna i przepraszać za to nie musisz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)