środa, 10 grudnia 2014

A ja wciąż bombki.

Witam.
Mam nadzieję że moje bombki jeszcze Wam się nie znudziły, bo mam kolejne :)
Ostatnio było decoupage, więc dziś karczochy.
Fioletowa ze srebrem:
  Nie wiem czy chociaż trochę jest widoczne to, że jest to bombka zakręcana ;)
Zrobiłam jeszcze złoto-białą. Moim zdaniem super połączenie:
 
Nie mogę się też oprzeć połączeniom z zielenią. Starałam się, żeby była odrobinę inna ;)
 
Tina dziękuję za wspaniałe zdjęcia :)

Która z nich wygrywa w Waszych oczach? :)

4 komentarze:

  1. Śliczne!! Paczki wymiankowej nie chcesz?? Od poniedziałku czeka na poczcie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko dziękuję.
      Kochana chcę bardzo, ale ciągle brak mi czasu. :( Czeka nie ona jedna hehe :) Dziś po nią polecę. Obiecuję. :*

      Usuń
  2. Piękne rzeczy nie nudzą się nigdy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z ciebie dłubek jest niesamowity! :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)