czwartek, 17 września 2020

Elegancji album ślubny dla Tekturkowo

  Cześć kochani,

Dziś przychodzę z propozycją na wykorzystanie nowych tekturkowych okładek warstwowych. Piękne wzory stworzone przez naszą Tekturkową Matkę nasuwają wciąż nowe pomysły. Tym razem poddałam się nucie trendu robiąc album ślubny.


Piękne bazy albumowe, kwadratowe, o boku długości 17,5 cm można znaleźć na Tekturkowych półkach w pięciu różnych wzorach. Z każdego można zrobić coś na każdą okazję. 
W mojej wersji użyłam wzoru serc, który wyjątkowo przypadł mi do gustu. Tekturkę okleiłam papierem laminowanym oraz innymi dodatkami z kolekcji firmy Craft O'Clock. Połączyłam tu starsze i nowsze papiery. Nie trzeba było do tak zdobionej okładki nic więcej.
Kompozycję wykończyłam napisem. Tekturki pojawiły się także wewnątrz albumu.
Wszystko zobaczycie na zdjęciach.





Życzę miłego dnia i zapraszam do obejrzenia pozostałych wzorów okładek oraz oczywiście wykorzystania. Jestem ciekawa co pięknego z nich stworzycie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)