wtorek, 16 czerwca 2020

Grawerowany exploding box dla Tekturkowo

Witam serdecznie kochani,
dziś przychodzę do Was z dawno przeze mnie nie ruszaną formą exploding box. Jest idealnym upominkiem na wiele okazji, a także kartką i pudełkiem na prezent w jednym. W mojej wersji jest to ślubny upominek, ponieważ tak się składa ze w Tekturkowo mamy niemałą kolekcję fantastycznych tekturek na tą wyjątkową uroczystość. 

Na wierzchu boxa znalazł się emblemat, który można użyć na naprawdę wiele sposobów. Wykończyłam go perełkami w płynie i dodałam pasujący napis . Kompozycję uzupełniłam elementami do wycinania z papierów Craft O`Clock. Ozdobne koronki na papierach pięknie uzupełniły urok tekturek, podkreślając uroczystość okazji i elegancję upominku.


Środek pudełka wykonałam już w jaśniejszej tonacji, również uzupełniając kompozycję elementami do wycinania. Tu jednak główną dekoracją, a zarazem życzeniami są gotowe grawerowane tekturki, sprzedawane w komplecie po 4 sztuki. Mają idealny rozmiar, dzięki któremu w kompozycji będzie widoczne zarówno tło jak i dodatki. W dzisiejszym boxie użyłam ich jedynie jako dekoracji, ale mamą wiele możliwości.



A w środku pudełeczko na drobny upominek, wiązane na wstążkę.


Tak prezentuje się ślubny exploding box z wykorzystaniem tekturek ze sklepu Tekturkowo.pl
Poniżej oczywiście zamieszczę Wam linki do produktów i mam nadzieję, że dałam Wam małą podpowiedź na wykorzystanie tych cudów. Pamiętajcie że tekturki w sklepie podzielone są na' kategorie dla ułatwienia Wam odnalezienia tematyki. Te znajdziecie w katalogu "ŚLUB, MIŁOŚĆ"
Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia.
Użyte materiały:
   
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)