piątek, 29 marca 2019

Nietypowy album - wiosenny płotek.



Cześć kochani, 
razem z dziewczynami z Craft O`Clock  przypominamy Wam o bardzo wiosennej kolekcji MARZENIA O PORANKU, a moja propozycją dla Was jest album na zdjęcia w kształcie płotu 🙂 W środku są dekorowane karty, które pomieszczą zdjęcie 9x10cm. Wszystkie dekoracje, kwiatki i banerki są niedoklejone, żeby można było podłożyć pod nie zdjęcia. Użyłam też dodatków do wycinania z kolekcji. Odwiedźcie koniecznie nasz sklep, gdzie do 31.03.2019r. trwa jeszcze promocja na papiery i jest tam także kolekcja Marzenia o poranku 🙂 Dodatkowo moja okładkę ozdobiły cudowne dodatki od Artistiko, które wprost uwielbiam i polecam. W całym albumie dodałam jeszcze sznurek.









Pozdrawiam.





1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)