niedziela, 27 stycznia 2019

Zakochane liski.

Cześć,
dziś mam dla Was mocno ukwieconą karteczkę z życzeniami dla... zakochanych. Przeznaczyłam ją jako niezobowiązującą kartkę ślubną lub po prostu dla kogoś bardzo ale to bardzo bliskiego.


Kiedy spojrzałam na Zakochane Lisy wiedziałam że to czas by je wykorzystać. A może znajdziecie dla nich zastosowanie na zbliżające się walentynki? :) 

Pod liskami skrywa się serwetka Craft O`Clock.


 Po tylu zimowych pracach w duszy zakwitły mi już kwiaty :)
Pokażcie co gra w Waszych duszyczkach :)
Wykorzystałam:

Ściskam Was mocno :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)