piątek, 21 grudnia 2018

Prezentowy zestaw - inspiracja dla Craft O`Clock.

Witajcie,
już lada moment przyjdzie ten oczekiwany czas świąt, a tymczasem szukanie prezentów i szykowanie. Macie już wszystko? Jeśli nie to ja mam dla Was propozycję z kolekcji
Moim pomysłem prezentowym jest komplet w postaci notesu i karteczki dla specjalnej osoby, która w dzień Wigilii ma również imieninki. Notes jest nietypowy, ponieważ jest to zawieszany notes „przypominajkowy”. Można zapisać co mamy kupić lub jaki plan mamy na dziś. Do takiego prezentu świąteczno-imieninowego nie mogłam użyć innej kolekcji. Pocięłam do niego Arkusz 04 oraz Arkusz 05. Nie zabrakło też moich ukochanych DIE CUTSdodatków do wycięcia oraz napisów. Kartkę wykonałam z zestawu małych papierów, w notesie też je znajdziecie 🙂 Kompozycję uzupełniły pięknie świecące koroneczki z BOLD & GLAMOUR. Wszystko trzymają TAŚMY klejące.







WYKORZYSTANE PRODUKTY:

KOLEKCJA:
kolekcja „… AND REMEMBER” – arkusz 04
kolekcja „… AND REMEMBER” – arkusz 05
kolekcja „… AND REMEMBER” – zestaw małych papierów
kolekcja „… AND REMEMBER” – die cuts
kolekcja „… AND REMEMBER” – die cuts napisy
kolekcja „… AND REMEMBER” – zestaw dodatków do wycięcia
kolekcja BOLD & GLAMOUR – zestaw dodatków

KLEJENIE:
taśma piankowa 2mm szer. 6 mm
taśma piankowa 3mm szer. 6 mm
taśma dwustronna 6 mm

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)