czwartek, 18 października 2018

Anielski Album z Caft O`Clock.

Cześć kochani
Z cudownych nowości Craft O`Clock zrobiłam album na zdjęcia, ale w trochę innej formie, bo jest zrobiony z kopert. Do jego przygotowania zmobilizował mnie fantastyczny w moich oczach BASIC #10, który przewija się przez cały album na zmianę z papierami z kolekcji CELEBRATE TODAY. Te dwie kolekcje genialnie się łączą. Dodatkowo pojawia się odrobina BASIC #09, nie mogłam darować sobie użycia tych kamyczków. Poza flapkami i kieszonkami dekorację uzupełniają nowe dodatki do wycinania, a wszystko poklejone dwustronnie klejącymi taśmami. Mam nadzieję że przekonam Was do do łączenia kolekcji, super zabawa

Album dodatkowo wykończyłam mgiełkami Lindy`s Gang oraz Farbami Prima - Sparks.
Tekturka -> Kreatywnej Pracowni.


 










Mam nadzieję że spodoba Wam się taka wersja. 
Zapraszam do zakupu, moje serce skradły te papierki.
Ściskam Was mocno
Dżastii.

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)