piątek, 24 sierpnia 2018

Ramka shadow box z kolekcji Home...sweet Home

Cześć kochani.

Z pewnym opóźnieniem spowodowanym okresem urlopowym, dziś chcę Wam zaproponować home decor – shadow box, w całości przygotowany z produktów Craft O`Clock jako inspiracja nowej kolekcji. Wszystkie barwne kwiatowe i domkowe dodatki są z kolekcji HOME…SWEET HOME, wycięte z arkuszy małego i dużego zestawu papierów oraz jak dla mnie niezastąpionych dodatków DIE_CUTS, które podlinkowałam wam na dle posta. Cała kolekcja jest bardzo ciepła i wpadła mi głęboko do skrapowego serduszka. 
Shadow box zrobiłam z BAZY KRAFT 30,5×30,5 cm, ozdobiłam piękną, poprzecieraną czerwienią BASIC#8, tłem dekoracji są fenomenalne deski z BASIC#7. Duży domek wycięłam z ARKUSZA NR 04. Mój pomysł był taki, ale można tam umieścić również zdjęcie :)


Szykuję dla Was tutorial na tą rameczkę :)






Starałam się pokazać na zdjęciach przestrzenność całej kompozycji.


 Jednocześnie zapraszam do zgłaszania prac na wciąż trwające wyzwanie wakacyjne. Trwa jeszcze tylko 2 dni, spieszcie się:) Banerek Was poprowadzi
Pozdrawiam Was serdecznie
Dżastii

1 komentarz:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)