sobota, 28 lipca 2018

Wakacyjny home decor.

Witajcie,
Dziś mam dla Was  home decor w formie ramki na zdjęcia lub na ulubiony cytat, myśl związaną z konkretnym wydarzeniem lub stylem wakacyjnego wypoczynku, tak po prostu.
Jest to praca zrobiona na inspiracje dla Craft O`Clock ale także wyzwania Art Piaskownicy, na które serdecznie zapraszam :) TUTAJ coś do inspiracji i link do wyzwania.
Dla mnie czas wakacyjny to mnóstwo podróży motocyklowych, spotkań, ognisk, uśmiechu. Dzieje się dużo, dlatego postanowiłam dosyć nudną ramkę błąkającą się po domu ozdobić dodatkami i elementami z kolekcji LADIES & GENTLEMEN. Wspaniałe połączenie kolorów tej kolekcji oraz ukochanych przeze mnie kwiatów oddaje w całości wszystko co kojarzy mi się z wakacjami. Na ramce znajdziecie poprzeplatane z kwiatami, zbierane przeze mnie nad morzem kamienie i muszelki, o które walczyłam z falami. Po dokładniejszym przyjrzeniu się zobaczycie moje największe znalezisko - skamielinę :) Dopełnieniem całości są także wspaniałe DIE-CUTS, tekturki oraz napisy z kolekcji ADVENTURE AWAITS oraz sznurki Ladies&Gentlemen. Jak zwykle niezawodna okazała się supermocna taśma PET. Moja ramka ma dwie strony, stąd dwa różne oblicza. Zachęcam do tej formy upamiętnienia wspomnień.





Musiały być motylki, bo jak to wakacje bez motyli :) Tutaj właśnie znajdziecie skamielinę :)


A teraz druga strona rameczki :)






Dżastii.

2 komentarze:

  1. Justynko! Przepięknie Ozdobiłaś tą rameczkę, Jest naprawdę letnia - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)