wtorek, 15 września 2015

Grzybkowa praca.

Witajcie moi kochani.
Czy Wy też czekacie aż w lesie pojawią się grzybki? Ja bardzo bym chciała, ale póki co to nic nie ma... :(
Za to kierując się wyzwaniem grzybki pojawiły się na moim tagu.
Magiczna wróżka leśna może wyczaruje nam grzybki :)
Żeby było bardziej naturalnie mój tag został ozdobiony sznurem zamiast wstążki.
I napis mówiący wszystko z kolekcji UHK ;)
Grzybki (czerwone stojaczki hehe) powstały z pianki dekoracyjnej.
Jak już znajdę jakieś grzybki to na pewno zawiozę rodzicom słoik z nimi przerobionymi. Myślę że taki TAG będzie dobrą etykietką dla niego :P
A tymczasem zgłaszam go na wyzwanie w Just Tag IT!
Może Wy już coś znaleźliście?
Buziaki.
Dżastii.

5 komentarzy:

  1. Naprawdę świetny grzybkowy tag.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny tag:), fajny pomysl na piankowe stojaczki:), i mam nadzieje, ze Twoja wrozka wyczaruje grzyby, bo ja nie moge sie juz doczekac:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Grzybowym wyzwaniu JUST TAG IT!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag :) Dziękujemy za udział wyzwaniu - DT JUST TAG IT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna interpretacja :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu JTI

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka zrobiona z pomysłem , a o prawdziwych grzybkach to na razie można pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)