piątek, 31 października 2014

Doniczka do pracy.

Dziś pokażę Wam małą odskocznię od tematu świątecznego, a mianowicie doniczkę. Zrobiłam ją z metalowej doniczki zakupionej okazyjnie dość dawno temu. Wreszcie przyszedł jej czas.
Doniczka była robiona do pracy, gdzie wystrój jest dosyć monotonny. Miałam z tego powodu dowolność kolorystyczną.
Motywem przewodnim stała się piękna delikatna róża z motylkiem :D
Fo tego trochę ciapek, kropek, spękań i oto efekt końcowy :) Będzie takim moim małym akcentem w pracy.
Tina dziękuję za fotki :)

A tak się prezentuje już na oknie w pracy :) Te zdjęcia robiłam już sama telefonem więc nie są tak ładne...
Pozdrawiam.
Dżastii.

3 komentarze:

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)