niedziela, 25 listopada 2012

duza wymianka maranciakowa pozegnanie lata

Dawno mnie tu nie było i trochę mi się tu zakurzylo. Czas odkurzyc moje małe głogowie pudełko. Czas leci, pracę się posuwają do przodu tylkowciaz brak czasu żeby coś tu wkleic. Zacznę może od wymianki na moich ukochanych maranciakach. Miałam wielkie obawy ale chyba niespodzianka dla Apak mi się udała. Mam nadzieję. A teraz kilka zdjęć.
Obrazek z suszonych kwiatów



Zeszyt na przepisy


Po wewnętrznej stronie zamieściłam drobne porady :)

Bransoletka decoupage

Sutasz bransoletka sówka :)









Oczywiście jak na złość komputer mi się buntuje i nie chce przekręcać zdjęć ale z czasem myślę że się to poprawi :)
To nie wszystkie prezenty dla Apak, ale muszę poszukać zdjęć w innym miejscu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)