wtorek, 28 sierpnia 2012

Różności sprzed lat :D

W między czasie pokaże kilka prac (dekoracji) które zrobiłam kilka latek temu w moim domku rodzinnym, gdzie wciąż są ;D


 Obrazek z suszonych kwiatków lub ich elementów :D


 Taka dekoracja malowana farbkami (wtedy nie znałam innych niż plakatowe). Kształt i kwiatka w zwykłym kawałku drewna z podwórka własnoręcznie wyrył mój brat. Przy okazji pozdrowienia dla Jarka :*

 Malowana na ścianie pokoju. Rysowałam sama ;)

 Wycięty ze styropianu i pomalowany :) Teraz już jak widać jest blady.

 Kolejne malowane na ścianie, rysunek odręczny.

  
Kolejny obrazek z suszonych kwiatków :)
 Wykonane z bibuły.







 Kolejne własnoręczne rysunki na ścianie ;) Pierwszy z nich był kaczor. Robiony jeszcze w tajemnicy i ukrywany z początku przed mamą.




 Pierwsze i ostatnie próby butelek :D
Prezent dla mamy wykonany z bibuły.

Niestety nie chce mi wkleić prostych zdjęć nie wiem dlaczego :( Później postaram się pozmieniać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za chęć umieszczenia kilku słów o mojej pracy. Jest mi niezmiernie miło. Każdy komentarz jest dla mnie ważny. Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich prac.
Pozdrawiam. Dżastii :)